Inicio Accesibilidade

Accesibilidade

AccesibilidadeInternet creouse coma unha rede univesal de adquisición e tratamento da información. Sen embargo, tamén pode supoñer unha barreira para os cidadáns con algún tipo de discapacidade.

É por iso que dende o Concello de Bande tentamos eliminar, na medida do posible, as barreiras máis comúns coas que se atopan os internautas de idade, con discapacidades físicas, psíquicas, sensoriais ou cognitivas á hora de acceder ao universo web.

Conforme a estándares e accesibilidade, esta web do Concello de Bande procura que a presentación de todos os contados e funcionalidades esenciais da web sexan independentes dos dispositivos físicos e dos navegadores web empregados para tal fin, codificados con estándares técnicos de utilización libre e gratuíta, e accesibles para navegadores adaptados a persoas con eivas ou limitacións sensoriais, motoras ou cognitivas.

En canto á compatibilidade de navegadores recoméndase empregar as versións máis recentes dos mesmos tales como Mozilla Firefox, Netscape Navigator, Opera, Konqueror, Internet Explorer, Safari, etc.

O contido está en formato de estándar aberto desenvolvido e recomendado polo W3C (World Wide Web Consortium) e cumpre a normativa W3C/XHTML no tocante a linguaxe extensible de hipertexto e  W3C/CSS no tocante a estilos.

Se vostede atopa algunha dificultade para acceder ao contido ou para entendelo, por favor comuniquenolo a través da dirección de e-mail Este enderezo de correo-e está a ser protexido de programas autómatas de envío de correo non sedexado, precisas activar o JavaScript para velo ou a través do formulario de contacto.

Na Lei 34/2002 de 11 de Xullo de Servicios da Sociedade da Información e Comercio Electrónico, no tocante a accesibilidade nas súas disposicións adicionais cítase textualmente:

Disposición adicional Quinta. "Accesibilidad para las personas con discapacidad y de edad avanzada a la información proporcionada por medios electrónicos".

Uno. Las Administraciones Públicas adoptarán las medidas necesarias para que la información disponible en sus respectivas páginas de Internet pueda ser accesible a personas con discapacidad y de edad avanzada de acuerdo con los criterios de accesibilidad al contenido generalmente reconocidos antes del 31 de diciembre de 2005. Asimismo, podrán exigir que las páginas de Internet cuyo diseño o mantenimiento financien apliquen los criterios de accesibilidad antes mencionados.

Dos. Igualmente, se promoverá la adopción de normas de accesibilidad por los prestadores de servicios y los fabricantes de equipos y software, para facilitar el acceso de las personas con discapacidad o de edad avanzada a los contenidos digitales.

Na LEY 51/2003, de 2 de diciembre, de igualdad de oportunidades, no discriminación y accesibilidad universal de las personas con discapacidad.

Esta lei en resumo establece, a obligación gradual e progresiva de que todos os entornos, produtos e servizos deben de ser abertos, accesibles e practicables para todas as persoas e dispón prazos e calendarios para a realización das adaptacións necesarias.

En coherencia con estes obxectivos, o deseño da web do Concello de Bande realizouse tendo en conta as recomendacións de accesibilidade para o primeiro nivel de prioridade das directrices WAI (Web Accessibility Initiative) do W3C, como un primeiro paso de contribución do Concello de Bande á universalización da Web. Asímesmo informamos sobre algúns dos criterios de accesibilidade do portal web:

• Atallos de teclado. Para facilitar a navegación, e así poder ter un acceso máis rápido e eficaz ás páxinas máis importantes do site Web, se especifican unha serie de ligaduras rápidas que se detallan a continuación:

Páxina destino Combinación Páxina destino Combinación
Páxina principalALT-0Novas ALT-1
EventosALT-2ContactoALT-3
Directorio telefónicoALT-4AccesibilidadeALT-5
DocumentaciónALT-6

• Verificación de tipografía. Neste senso, cabe suliñar que a tipografía empregada non é inferior a 10px, as imaxes están identificadas con texto alternativo así como os enlaces ou hipervínculos, o menú é permanente e sin despregables, todo elo, xunto con outras accións, por recomendación do W3C. Ademáis cumpre o estándar W3C/XHTML e W3C/CSS xa indicados arriba.

• Verificación de Cores. As cores de texto, fondos e estilos en xeral, superan o límite mínimo de contraste de 125, e superan as seguintes probas de cegueira cromática:

• Protanopia
    • Deuteranopia