Inicio Nota legal

Nota legal
Aviso legal

O Concello de Bande ofrece esta web para facilitar o acceso público á información da que dispón.

O Concello de Bande ten como obxectivos do web www.concellobande.com (www.concellobande.com) suministrar información os cidadáns dun xeito útil, claro, comprensible, concreto e axeitado,  respondendo aos criterios que unha administración pública ten adquiridos cos seus cidadáns. O Concello de Bande desenrolará os esforzos precisos para evitar erros e, no su caso, reparalos ou actualizalos o antes posible, non podendo garantir a súa inexistencia nin que o contido da  información se atope permanentemente actualizado.

O Concello de Bande poderá efectuar, en calquer momento e sen necesidade de previo aviso, modificacións e actualizacións sobre a información contida no seu web ou na súa configuración ou presentación.

O acceso á Web, así como a utilización que poida facerse da información que contén, son da exclusiva responsabilidade do usuario. O Concello de Bande non se responsabilizará de ninguna consecuencia, dano ou prexuizo que puideran derivarse deste acceso ou uso de información, con excepción de todas aquelas actuacións que resulten da aplicación das disposicións legais ás que deba someterse no estrito exercicio das súas competencias.

A información proporcionada a través deste web tén carácter meramente orientativo e en ningún caso poderá ser vinculante para a resolución dos procedimentos administrativos, que se atoparán  suxetos exclusivamente á normativa que lles sexa de aplicación, e que oficialmente son facilitados polos órganos administrativos do Concello de Bande.

Na web incluíronse ligazóns a páxinas de sitios web de terceiros (“links”) que se consideraron de interés para os usuarios. Nembargantes, o Concello de Bande non asume ningunha responsabilidade derivada da conexión ou contidos dos enlaces de terceiros aos que se fai referencia na web.

Os dereitos de propiedade intelectual deste web, o seu deseño gráfico e a información que contén, son de titularidade do Concello de Bande, a non ser que se indique unha titularidade diferente. A reproducción, distribución, comercialización ou transformación non autorizadas destas obras, a non ser que sexa para uso persoal e privado, constitúe unha infracción dos dereitoos de propiedade intelectual do Concello de Bande ou daquel que sexa titular, e que poden dar lugar ó exercicio das accións que legalmente correspondan e, se procede, ás responsabilidades que de dito exercicio se deriven.